Posledná téma
Youtube
Podpor nás
Pokiaľ nevlastníš paypal účet, môžeš zaslať ľubovoľnú sumu na č.ú. 4203521234/8360
Ďakujeme za každý príspevok, peniaze budú použité na rozvoj a aktivity ZÚ RC auto PrešovKardaň vs. Remeň
+2
gino
Ginkori
6 posters
Strana 1 z 1
Kardaň vs. Remeň
takže ?
Ginkori- Dôveryhodnosť 3
- Počet príspevkov : 548
Registrovaný : 04.04.2010
Vek : 28
Bydlisko : Giraltovce
Re: Kardaň vs. Remeň
Čo sa týka kardaňu tak veľké odporové straty , alebo väčšia investícia do výkonu motora aby sa tie straty minimalizovali . Aspoň tak to vidím ja . Michell na to bude mať určite iní názor ((možno)tomu sa hovorí výzva))
gino- Dôveryhodnosť 1
- Vaše záujmy : Drift 4ever
Expedície
Elektronika
Počet príspevkov : 1205
Registrovaný : 13.10.2010
Vek : 38
Bydlisko : Poprad
Re: Kardaň vs. Remeň
no uz ked som vyzvany tak nieco dam kedze mam s cim porovnat.
v prvom rade musim vyvratit tvrdenie HonzuD z ineho vlakna ze kardan ma mensie straty ako remen preto ze po testoch podvozkov tb 03d a xray t2 008 z jednou a tou istou motorizaciou (motor, regler , baterky ) mi vychadzaju znacne vacsie straty a nizsia efektivita u kardanu v prevedeni tb03d. uz len zahriatie motora pri rovnako dlhej jazde bolo o dost vyraznejsie a to nehovorim ani o tom ze v tb 03d mam celkovy prevod okolo 7,27 a v xray008 5,95. motorom pouzitym na test bol sensor trinity 10,5 s pevnym casovanim a regel bol SP granturismo2.0 LPF baterky boli ray lipo 5000 25C.
Ovsem nespornou vyhodou je kompletne krytovanie prevodov u kardanu , kdezto na bezne jazdenie je remienkac naprosto nevhodny na parkovisko a podobne (tiez osobna skusenost -kamienok medzi platom a remenickou zadneho diffu a ozubenie bolo v cudu ) cize vyzaduje znacne dodatocne upravy a krytovania.
v prvom rade musim vyvratit tvrdenie HonzuD z ineho vlakna ze kardan ma mensie straty ako remen preto ze po testoch podvozkov tb 03d a xray t2 008 z jednou a tou istou motorizaciou (motor, regler , baterky ) mi vychadzaju znacne vacsie straty a nizsia efektivita u kardanu v prevedeni tb03d. uz len zahriatie motora pri rovnako dlhej jazde bolo o dost vyraznejsie a to nehovorim ani o tom ze v tb 03d mam celkovy prevod okolo 7,27 a v xray008 5,95. motorom pouzitym na test bol sensor trinity 10,5 s pevnym casovanim a regel bol SP granturismo2.0 LPF baterky boli ray lipo 5000 25C.
Ovsem nespornou vyhodou je kompletne krytovanie prevodov u kardanu , kdezto na bezne jazdenie je remienkac naprosto nevhodny na parkovisko a podobne (tiez osobna skusenost -kamienok medzi platom a remenickou zadneho diffu a ozubenie bolo v cudu ) cize vyzaduje znacne dodatocne upravy a krytovania.
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Re: Kardaň vs. Remeň
To mi potom vysvětli jak je možný, že moje TB-čko s 21z stejnosměrem a nimhkou ve zrychlení na parketovým závodě překonávalo xraye a na rovinkách bylo jen o trochu pomalejší.. Kardan má nejvyšší účinnost při malým záběru, kdy se zuby do sebe opírají nejmenší silou, tzn. minimální tření. U TB-03 je jen problém v tom, že je tam moc ložisek (5ks na TB vs 2 ray)... A ty sou podle mě v TB-čku o dost horší, než v sérii na rayi, to k odporu dost přidá... a záleží i na jejich stavu.
Převodový poměr jsi vzal kde? já jen, že takovýho u TB se sériovými převody nedosáhneš.. a zapomněl jsi i na vyšší váhu, TB je plasťák střední třídy, xray závoďák... kdybys porovnával s TA-čkem, to je něco jinýho :-)
sorry, musim bránit čest kardanu
Bohužel se mi asi nepodaří získat TA-čko na podobný testy... Jediný, co se blížilo bylo ježdění, kdy v TA-05 byl 21z Orion, u mě 21z Nosram Vision (kotva z nějakýho ansmanna) - oba kul. ložiska, bez časování... Myslím, že ten můj byl i v horším stavu. Měli jsme podobný převody. Přesto bylo zrychlení stejný až na to, že TB-čko zrychlovalo delší dobu... Asi to bude mít něco společnýho s třením zubů, který je při malým záběru skoro nulový, ale s rostoucím krouťákem stoupá.
Převodový poměr jsi vzal kde? já jen, že takovýho u TB se sériovými převody nedosáhneš.. a zapomněl jsi i na vyšší váhu, TB je plasťák střední třídy, xray závoďák... kdybys porovnával s TA-čkem, to je něco jinýho :-)
sorry, musim bránit čest kardanu
Bohužel se mi asi nepodaří získat TA-čko na podobný testy... Jediný, co se blížilo bylo ježdění, kdy v TA-05 byl 21z Orion, u mě 21z Nosram Vision (kotva z nějakýho ansmanna) - oba kul. ložiska, bez časování... Myslím, že ten můj byl i v horším stavu. Měli jsme podobný převody. Přesto bylo zrychlení stejný až na to, že TB-čko zrychlovalo delší dobu... Asi to bude mít něco společnýho s třením zubů, který je při malým záběru skoro nulový, ale s rostoucím krouťákem stoupá.
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
Česť , nečesť toto vyzerá na nekonečnú vojnu KARDAN vs. REMEŇ .
Vystriedal som nespočetné množstvo podvozkov od TT-01 , TB-03 (skúška) , Carson CE-4 , HPI E10 a pri každom a jednom som sa nedokázal dostať cez určitú hranicu výkonu potrebnú pre DRIFT
Pri TT-čku je potreba meniť prevody , ložiská a celé nastavenie , v neposlednom rade motor , ktorý môže byť vo vynikajúcej kondícií a aj tak tam chýba nejaká posledná rezerva .
TB-03 : no s prvého dojmu mi to prišlo ako nenormálne lenivé auto a to aj napriek tomu , že tam bola 10,5T Trinity.
jednoducho tento podvozok nieje cesta pre mňa aj keď ostatným vyhovuje
O Carsone ani radšej nebudem rozprávať , lebo tam sa mi podarilo uvariť dva motory .
HPI E10 jazdné vlastnosti boli ideálne no ani za B... som s neho nedokázal vytrieskať vyšší výkon ako bol pri RTR sade s 35 závitovým motorom . To bola najlepšia ukážka straty výkonu do neznáma .
Potom sa mi podarilo pozháňať X-raya T1R najstarší podvozok aký HUDY poskytoval a s týmto podvozkom som sa dokázal umiestniť od 5. do 7. miesta bez problémov (na dráhe) bez akéhokoľvek nastavenia geometrie apod.
Stalo sa mi len raz , že sa mi roztrhal remeň ale určite to nebolo tým , že mi tam vlietol kamienok .
A s týmto podvozkom jazdím dodnes a keby sa ešte vyrábali ND tak jazdím s ním aj naďalej . Motor tam používam LRP 17.5T a mám dostatočný výkon a aj moju potrebnú rezervu.
Momentálne mám v pláne obnoviť vozový park a voľba padla na TA 05 , tak neskôr uvidím či to bola dobrá voľba , alebo sa ešte nejakým zázrakom vrátim ku generálke T1R .
Jednoducho a stručne ja už viem čo od auta vyžadujem a očakávam a KARDAN mi to neposkytuje
Vystriedal som nespočetné množstvo podvozkov od TT-01 , TB-03 (skúška) , Carson CE-4 , HPI E10 a pri každom a jednom som sa nedokázal dostať cez určitú hranicu výkonu potrebnú pre DRIFT
Pri TT-čku je potreba meniť prevody , ložiská a celé nastavenie , v neposlednom rade motor , ktorý môže byť vo vynikajúcej kondícií a aj tak tam chýba nejaká posledná rezerva .
TB-03 : no s prvého dojmu mi to prišlo ako nenormálne lenivé auto a to aj napriek tomu , že tam bola 10,5T Trinity.
jednoducho tento podvozok nieje cesta pre mňa aj keď ostatným vyhovuje
O Carsone ani radšej nebudem rozprávať , lebo tam sa mi podarilo uvariť dva motory .
HPI E10 jazdné vlastnosti boli ideálne no ani za B... som s neho nedokázal vytrieskať vyšší výkon ako bol pri RTR sade s 35 závitovým motorom . To bola najlepšia ukážka straty výkonu do neznáma .
Potom sa mi podarilo pozháňať X-raya T1R najstarší podvozok aký HUDY poskytoval a s týmto podvozkom som sa dokázal umiestniť od 5. do 7. miesta bez problémov (na dráhe) bez akéhokoľvek nastavenia geometrie apod.
Stalo sa mi len raz , že sa mi roztrhal remeň ale určite to nebolo tým , že mi tam vlietol kamienok .
A s týmto podvozkom jazdím dodnes a keby sa ešte vyrábali ND tak jazdím s ním aj naďalej . Motor tam používam LRP 17.5T a mám dostatočný výkon a aj moju potrebnú rezervu.
Momentálne mám v pláne obnoviť vozový park a voľba padla na TA 05 , tak neskôr uvidím či to bola dobrá voľba , alebo sa ešte nejakým zázrakom vrátim ku generálke T1R .
Jednoducho a stručne ja už viem čo od auta vyžadujem a očakávam a KARDAN mi to neposkytuje
gino- Dôveryhodnosť 1
- Vaše záujmy : Drift 4ever
Expedície
Elektronika
Počet príspevkov : 1205
Registrovaný : 13.10.2010
Vek : 38
Bydlisko : Poprad
Re: Kardaň vs. Remeň
Já to chápu, a sám mám z nějakýho důvodu problémy s přehříváním i u lehkýho převodu... na druhou stranu i s pomalejším převodem a srovnatelným motorem je moje TB-čko stejně rychlý, jako TA-05... tak nevim, bude to spíš styl jízdy... Dokud někdo neveme 2 stejně vybavený, stejně těžký auta vedle sebe na pár kol po dráze, tak se můžem jen dohadovat.
EDIT: nebo další, možná nejlepší možnost, jak změřit ztráty v převodovým ústrojí - sundat kola, poloosy apod, nastavit stejný převodový poměr, nějakej stejnosměrnej motor, ampérmetr - a měřit, kolik si veme auto bez zátěže. To je asi nejvědečtější a tím pádem nejpřesnější způsob měření, co je na tom líp. Protože při ježdění je dost dalších faktorů, který můžou jízdu ovlivnit
EDIT: nebo další, možná nejlepší možnost, jak změřit ztráty v převodovým ústrojí - sundat kola, poloosy apod, nastavit stejný převodový poměr, nějakej stejnosměrnej motor, ampérmetr - a měřit, kolik si veme auto bez zátěže. To je asi nejvědečtější a tím pádem nejpřesnější způsob měření, co je na tom líp. Protože při ježdění je dost dalších faktorů, který můžou jízdu ovlivnit
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
no vzal som ho z rcmartu . mam tb 03ku prerobenu na 48dp kedze mam plejadu 48dp pastorkov pre xray tak naco kupovat dalsie a ine pre iny podvozok , vymena gear spuru to vyriesi raz a navzdy a o dost lacnejsie.Honza D napísal:Převodový poměr jsi vzal kde? já jen, že takovýho u TB se sériovými převody nedosáhneš.
vrelo ti odporucam osobne si otestovat remienkac z elektronikou zo svojho kardanu a potom robit zavery a obhajoby
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Re: Kardaň vs. Remeň
Lukas2003 napísal:[You must be registered and logged in to see this link.]
žeby som sa vzdal mojej TB-03D?
Zeby??
Adames- Dôveryhodnosť 3
- Počet príspevkov : 604
Registrovaný : 29.04.2010
Vek : 26
Bydlisko : Hasniska city :D
Re: Kardaň vs. Remeň
Michell napísal:
no vzal som ho z rcmartu . mam tb 03ku prerobenu na 48dp kedze mam plejadu 48dp pastorkov pre xray tak naco kupovat dalsie a ine pre iny podvozok , vymena gear spuru to vyriesi raz a navzdy a o dost lacnejsie.
vrelo ti odporucam osobne si otestovat remienkac z elektronikou zo svojho kardanu a potom robit zavery a obhajoby
jo o 48dp jsem taky přemejšlel, když si kámoši začali kupovat xraye, abych si mohl půjčovat :-)
Já bych ten test rád udělal... Ale abych s nim byl spokojenej, musely by bejt trať, časomíra, auta stejně nastavený a vyvážený se shodnou geometrií... Jinak by mi výsledky nestačily, protože jen váha dokáže s výsledkem zamávat :-D Zkusim aspoň to měření naprázdno, to by se snad někdo obětoval.. ale to musim nejdřív sestavit TB-čko, momentálně je rozebraný (dárce orgánů pro RWD)
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
Honza D napísal:Michell napísal:
no vzal som ho z rcmartu . mam tb 03ku prerobenu na 48dp kedze mam plejadu 48dp pastorkov pre xray tak naco kupovat dalsie a ine pre iny podvozok , vymena gear spuru to vyriesi raz a navzdy a o dost lacnejsie.
vrelo ti odporucam osobne si otestovat remienkac z elektronikou zo svojho kardanu a potom robit zavery a obhajoby
jo o 48dp jsem taky přemejšlel, když si kámoši začali kupovat xraye, abych si mohl půjčovat :-)
Já bych ten test rád udělal... Ale abych s nim byl spokojenej, musely by bejt trať, časomíra, auta stejně nastavený a vyvážený se shodnou geometrií... Jinak by mi výsledky nestačily, protože jen váha dokáže s výsledkem zamávat :-D Zkusim aspoň to měření naprázdno, to by se snad někdo obětoval.. ale to musim nejdřív sestavit TB-čko, momentálně je rozebraný (dárce orgánů pro RWD)
Nechcem byť nepríjemný no od prvého príspevku čo som napísal , že kardan nemusím boli všetky argumenty mierené na drift úpravu a nie na dráhu kde sa naháňaš za stotinami .
gino- Dôveryhodnosť 1
- Vaše záujmy : Drift 4ever
Expedície
Elektronika
Počet príspevkov : 1205
Registrovaný : 13.10.2010
Vek : 38
Bydlisko : Poprad
Re: Kardaň vs. Remeň
Aha, no já myslel, že Michell popisuje zkušenosti na dráze... U driftu to zas může být jiný, ale to já nejezdím, tak nevím :-D Ale asi to bude mít něco společnýho s větší setrvačností - ta se u dráhy projeví míň, když se porovná s celkovou setrvačností auta.. Ale zároveň se víc projeví váha auta navíc, nemusí to být jen setrvačností převodů (ale to jsou už dohady)
Osobně kdybych driftoval, tak bych kardan taky nebral... už kvůli torque-steeru, který se projevuje nejvíc na kluzkým povrchu.. A u TB-čka i kvůli složitějšímu dosáhnutí CS
Osobně kdybych driftoval, tak bych kardan taky nebral... už kvůli torque-steeru, který se projevuje nejvíc na kluzkým povrchu.. A u TB-čka i kvůli složitějšímu dosáhnutí CS
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
svoje skusenosti som naberal pri testoch v drifte. ani ma len vo sne nenapadlo testovat tbcko na drahe , tam je absolutne bez sance , ked uz len volnym okom vidim ze z rovnakym motorom by som proti xrayu neobstal , nehovoriac o ostatnych vlastnostiach podvozkov ako stabilita ,presnost riadenia hmotnost a podobne.z tbckom by som sa odvazil na drahu jedine v kategorii amater open
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Re: Kardaň vs. Remeň
Tak samozřejmě, proti xrayům se s tim jezdit nedá (i když... na parketách jsem se s nim dostal do první čtvrtiny - 5. z 20... než mi rupla poloosa a na improvizovaný dráze na hřišti se jich taky držim - i s nimhkou a stejnosměrem ).. ale proti TA-čkům je vyrovnaný :-)
Je možným, že xray je lepší na drift, než TB-čko.. pořád tu je ale rozdíl váhy... kolik má xray? 1200g? a TB s lipo odhaduju tak na 1400.. I těch 200g s tim může dost zamávat :-) A taky jiný vyvážení ti změní chováním, takže můžeš s TB víc tahat za plyn.. Jsem holt zastánce kardanu, a dokud neuvidim čísla, tak mě to nepřesvědčí :-D
Je možným, že xray je lepší na drift, než TB-čko.. pořád tu je ale rozdíl váhy... kolik má xray? 1200g? a TB s lipo odhaduju tak na 1400.. I těch 200g s tim může dost zamávat :-) A taky jiný vyvážení ti změní chováním, takže můžeš s TB víc tahat za plyn.. Jsem holt zastánce kardanu, a dokud neuvidim čísla, tak mě to nepřesvědčí :-D
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
ja na cisla kaslem , viem co vidim a mam testnute.
co sa tyka vahy tak xray pripraveny na touring (aspon teda moj na poslednom preteku vazeny komisarom) ma 1412g takze tvoj odhad je mimo a dokonca v pravidlach mame povolenu minimalnu hmotnost 1400g.
u nas na drahe by som nemal sancu s tb ani v najmensom. uz teraz som ledva v strede pola. zlozenie znaciek modelov u nas v klube v KE je 80% xray a zvysnych 20% schumacher a vela vynikajucich jazdcov z vyborne odladenymi autami ktori dokazu vyuzit aj najmensie superove zavahanie
co sa tyka vahy tak xray pripraveny na touring (aspon teda moj na poslednom preteku vazeny komisarom) ma 1412g takze tvoj odhad je mimo a dokonca v pravidlach mame povolenu minimalnu hmotnost 1400g.
u nas na drahe by som nemal sancu s tb ani v najmensom. uz teraz som ledva v strede pola. zlozenie znaciek modelov u nas v klube v KE je 80% xray a zvysnych 20% schumacher a vela vynikajucich jazdcov z vyborne odladenymi autami ktori dokazu vyuzit aj najmensie superove zavahanie
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Re: Kardaň vs. Remeň
základ diskuze byl o odporu převodů.. ale to co popisuješ jsou subjektivní pocity daný nejen odporem převodů, ale i váhou, stylem jízdy, nastavením, přístupem vzduchu atd, z toho nepoznáš jestli má lepší účinnost kardan nebo řemen.
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
styl jazdy mozes rovno vylucit , kedze jazdim rovnakym sposobom a aj to iste radio pouzivam. inak uz ma dost nebavia tvoje teoreticke uvahy. vravim vezmi oba podvozky vyjazdi po 10 bateriek a uvidis sam. mimochodom asi sa uz budem opakovat ale ukaz mi jedineho aktualneho spickoveho jazdca na world alebo national urovni ktory jazdi kardan (nemyslim tym ziaden kvazi testovaci projekt) lebo ak by bol kardan vyhodou tak uz by ho davno jazdili (jazdci tejto urovne siahnu po COMKOLVEK aby dosiahli vyhody : citujem Zdena Kunaka, ak vies kto to je )
a je tu este jedna vec existuju pre remienkace takzvane low friction belt , a ukaz mi obdobu v kardane (low friction kardan ? )
a je tu este jedna vec existuju pre remienkace takzvane low friction belt , a ukaz mi obdobu v kardane (low friction kardan ? )
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Re: Kardaň vs. Remeň
Každý si bude mlít svou.. Říkal jsem, že jsem jezdil na dráze TA-05 (což je stejná třída, stejná váha) s téměř stejným motorem (21z stejný třídy, možná o něco lepším (můj byl v ten den značně nespolehlivý)), stejný převod, stejný pneu. TA-čko mělo značně kvalitnější baterie Sanyo 1700, já obyč LRP. TA možná bylo o pár gramů lehčí. Auta při startu jela bok po boku ale TB zrychlovalo o něco dýl. Vím co vidim :-D
A že jezdíš pořád stejně? Mě stačí sáhnout do jakýhokoli nastavení TB a styl jízdy se změní - obecně čím líp auto točí, tím míň beru za plyn (nevim teda jak u driftu). A jednou auto vaří, jindy zas ne.
A proč se nepoužívá kardan u závodů? několikrát jsem zmiňoval torque-steer. A přenášení váhy může bejt nevýhoda v zatáčkách. Ale v Japonsku se jezdila nějaká třída, kde se používaly slabší stejnosměry (tam se TS tolik neprojevuje). Tam jezdily TB-evo. Určitě ti něco řekne jméno Surikarn
a low friction... u uzavřených diferáků se může použít mazivo. A není problém užít stejnou kobinaci materiálů. Ale asi by to neneslo tolik, jako výroba low-friction řemínků
Ne že bych nechtěl uvěřit tomu, že řemínek je lepší.. ale neberu jako důkaz teplotu motoru, když jezdíš s dvěma naprosto rozdílnýma autama (ale netvrdím, že to není důkaz, že xray je lepší než TB-03 :-)). Stejně jako ty nevěříš mý verzi závodu TB vs. TA.
EDIT: ještě k tomu vyježdění 10 baterek - pokud mi obě auta půjčíš klidně :-) Ale u nás se auta půjčujou jen na ozkoušení a odježdění několika koleček a už vůbec si nesaháme do nastavení apod...a když vidim stav svýho TB-čka (generálka nutná), nebyl by zrovna férovej test proti novýmu kyoshu, nebo xrayi T3 '11. Na rozdíl od přátel svý auto nijak nešetřim a je to na něm vidět
A že jezdíš pořád stejně? Mě stačí sáhnout do jakýhokoli nastavení TB a styl jízdy se změní - obecně čím líp auto točí, tím míň beru za plyn (nevim teda jak u driftu). A jednou auto vaří, jindy zas ne.
A proč se nepoužívá kardan u závodů? několikrát jsem zmiňoval torque-steer. A přenášení váhy může bejt nevýhoda v zatáčkách. Ale v Japonsku se jezdila nějaká třída, kde se používaly slabší stejnosměry (tam se TS tolik neprojevuje). Tam jezdily TB-evo. Určitě ti něco řekne jméno Surikarn
a low friction... u uzavřených diferáků se může použít mazivo. A není problém užít stejnou kobinaci materiálů. Ale asi by to neneslo tolik, jako výroba low-friction řemínků
Ne že bych nechtěl uvěřit tomu, že řemínek je lepší.. ale neberu jako důkaz teplotu motoru, když jezdíš s dvěma naprosto rozdílnýma autama (ale netvrdím, že to není důkaz, že xray je lepší než TB-03 :-)). Stejně jako ty nevěříš mý verzi závodu TB vs. TA.
EDIT: ještě k tomu vyježdění 10 baterek - pokud mi obě auta půjčíš klidně :-) Ale u nás se auta půjčujou jen na ozkoušení a odježdění několika koleček a už vůbec si nesaháme do nastavení apod...a když vidim stav svýho TB-čka (generálka nutná), nebyl by zrovna férovej test proti novýmu kyoshu, nebo xrayi T3 '11. Na rozdíl od přátel svý auto nijak nešetřim a je to na něm vidět
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
Tak to trochu oživim... Pořád si přesvědčenej že je řemen lepší?
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Kardaň vs. Remeň
Honzo me osobne je to u prdele ci je to kardan, a ci remen vzdy to je o rukach jazdca, co v mojom pripade plati dvojnasobne. Urcite kazdy zo systemov ma svoje neodskriepitelne vyhody a zapory, ale este sme co sa tyka setup-u nedosiahli pomyselny vrchol tak, je to zatial este stale len o subjektyvnych pocitoch kazdeho z nas kde, sa ani my osobne nevieme jednoznacne zhodnut co je lepsie.
JRM- Dôveryhodnosť 3
- Počet príspevkov : 1435
Registrovaný : 02.09.2010
Vek : 101
Bydlisko : Crazy World.
Re: Kardaň vs. Remeň
Tak to je věc co jsem tu tvrdil taky, ale nechtěli mi věřit :) V mýhc rukou teď vede RWD, má nejpříjemnější a nejmíň záludný ovládání na tratích a površích, který jezdím
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|
Ne 17 január 2016 - 5:17 pre KamilB
» P: MAN 10x4x6 + podvalník
Ut 8 december 2015 - 2:31 pre gino
» Tamiya GF-01 vs. HB-1801 4WD Rock crawler
Pi 27 november 2015 - 21:16 pre manmaro
» ABC pokec
Ut 17 november 2015 - 4:49 pre skodafan1978
» Bashing at BMX park
Ut 10 november 2015 - 2:50 pre MSPDawgs
» STRETNUTIE PREŠOVSKÝCH MODELÁROV
So 17 október 2015 - 2:31 pre KamilB
» Navrh na vikendovu expediciu!
Pi 2 október 2015 - 21:50 pre manmaro
» MX5 NA 1:10
Pi 2 október 2015 - 6:51 pre Subie
» RC SKILLISM by Drift69 - 2015 Projects 17 and 18
St 30 september 2015 - 2:14 pre MSPDawgs
» Nábor ABC 2015/2016
Ne 13 september 2015 - 1:13 pre mik6666