Posledná téma
Youtube
Podpor nás
Pokiaľ nevlastníš paypal účet, môžeš zaslať ľubovoľnú sumu na č.ú. 4203521234/8360
Ďakujeme za každý príspevok, peniaze budú použité na rozvoj a aktivity ZÚ RC auto PrešovNova generacia CVD poloos.
5 posters
Strana 1 z 1
Nova generacia CVD poloos.
Nieco pre fansmekrov! [You must be registered and logged in to see this link.]
JRM- Dôveryhodnosť 3
- Počet príspevkov : 1435
Registrovaný : 02.09.2010
Vek : 101
Bydlisko : Crazy World.
Re: Nova generacia CVD poloos.
mne sa viac pacili tie dvojklbove
mik6666- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1248
Registrovaný : 12.10.2009
Vek : 35
Bydlisko : Prešov
Re: Nova generacia CVD poloos.
vazeni , toto je zaujimava konstrukcia , vychadzajuca z realnych homokinetickych klbov akurat je to redukovane koli nedostatku priestoru a suciastok. velmi ma zaujala a predpokladam aj dlhsiu zivotnost a aj dosiahnutie kludnejsieho chodu pri vysokych uhloch natocenia. myslim ze toto je pozitivny zlepsovak a uplatni sa. na margo tych dvojklbovych - jednak zaberali ovela viac miesta a boli vdaka 2om klbom za sebou 2x haklivejsie a skor naberali vole koli vacsiemu poctu trecich komponentov. zavero sa mi tato nova konstrukcia paci.
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Re: Nova generacia CVD poloos.
zaujimave... kazdopadne uvazujem nad kupou tych polosiek ktore maju v sebe aj ten naboj v kameni,kedze som zistil ze medzi poloskou a tym nabojom je celkom velka vola,najma v predu
Subie- Dôveryhodnosť 2
- Počet príspevkov : 2553
Registrovaný : 01.03.2010
Vek : 27
Bydlisko : .
Re: Nova generacia CVD poloos.
Michell napísal:vazeni , toto je zaujimava konstrukcia , vychadzajuca z realnych homokinetickych klbov akurat je to redukovane koli nedostatku priestoru a suciastok. velmi ma zaujala a predpokladam aj dlhsiu zivotnost a aj dosiahnutie kludnejsieho chodu pri vysokych uhloch natocenia. myslim ze toto je pozitivny zlepsovak a uplatni sa. na margo tych dvojklbovych - jednak zaberali ovela viac miesta a boli vdaka 2om klbom za sebou 2x haklivejsie a skor naberali vole koli vacsiemu poctu trecich komponentov. zavero sa mi tato nova konstrukcia paci.
ale s dvojklbovimi dosiahnes vecsi uhol a nehadzu ako jednoklbove
pravdov je ze dve klbi dvojnasobna vola...
tieto nove su podla mna ako klasicke cvd len kludnejsie ale vecsi uhol s nimi asi nedosiahnes
mik6666- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1248
Registrovaný : 12.10.2009
Vek : 35
Bydlisko : Prešov
Re: Nova generacia CVD poloos.
AAA, tak konečně někoho napadlo převýst kuličkovej homokineťák do desetiny :) vypadá to zajímavě, na rozdíl od dvoukoubových homokineťáků (mmch, ty jsou taky inspirovaný 1:1 - třeba u Tatrovek jsou vidět :)) půjdou jednoduše přetáhnout manžetou a použít do terénu... Jen by mě zajímalo, jestli nebude dělat problém ta pružinka, co vymezuje vůli (u 1:1 se vymezuje množstvím vazelíny pod manžetou) a jak jsou zajištěný kuličky v ose kola.. vypadá to, že jen tou pružinkou, to by nějaký vyskočení mohlo bejt docela nepříjemný
Honza D- Návštevník
- Počet príspevkov : 45
Registrovaný : 27.01.2011
Vek : 32
Bydlisko : Vlkov nad Lesy, CZ
Re: Nova generacia CVD poloos.
mik6666 napísal:Michell napísal:vazeni , toto je zaujimava konstrukcia , vychadzajuca z realnych homokinetickych klbov akurat je to redukovane koli nedostatku priestoru a suciastok. velmi ma zaujala a predpokladam aj dlhsiu zivotnost a aj dosiahnutie kludnejsieho chodu pri vysokych uhloch natocenia. myslim ze toto je pozitivny zlepsovak a uplatni sa. na margo tych dvojklbovych - jednak zaberali ovela viac miesta a boli vdaka 2om klbom za sebou 2x haklivejsie a skor naberali vole koli vacsiemu poctu trecich komponentov. zavero sa mi tato nova konstrukcia paci.
ale s dvojklbovimi dosiahnes vecsi uhol a nehadzu ako jednoklbove
pravdov je ze dve klbi dvojnasobna vola...
tieto nove su podla mna ako klasicke cvd len kludnejsie ale vecsi uhol s nimi asi nedosiahnes
vyjadril som sa v zmysle ze pri vacsom natoceni sa budu spravat kludnejsie , nie ze dosiahnu vacsie natocenie a za dalsie u tych dvojklbovych neplati celkom ze ked 2 klby tak 2x vacsie natocenie , to by uz museli zvladnut takmer 90 st. uhol ale realne zvladaju tak cca do necelych 10 stupnov viac ako klasiky a tiez to uz nieje ziadna slava , proste CVD klasickej konstrukcie ma svoje obmedzenia a nevyhody. osobne dvojklbovky nechcem a ani v praxi sa tak moc nerozsirili. ( poznam len jedneho cloveka ktory ich pouzival kym sa mu nerozpadli )
Michell- Dôveryhodnosť 1
- Počet príspevkov : 1066
Registrovaný : 13.08.2010
Vek : 50
Bydlisko : Košice
Similar topics
» Nová futaba 4PL
» Nova FlySky GT-4.
» moja nova laska
» Moja nova mazdicka
» Nova LiPo Bateria od HK.
» Nova FlySky GT-4.
» moja nova laska
» Moja nova mazdicka
» Nova LiPo Bateria od HK.
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|
Ne 17 január 2016 - 5:17 pre KamilB
» P: MAN 10x4x6 + podvalník
Ut 8 december 2015 - 2:31 pre gino
» Tamiya GF-01 vs. HB-1801 4WD Rock crawler
Pi 27 november 2015 - 21:16 pre manmaro
» ABC pokec
Ut 17 november 2015 - 4:49 pre skodafan1978
» Bashing at BMX park
Ut 10 november 2015 - 2:50 pre MSPDawgs
» STRETNUTIE PREŠOVSKÝCH MODELÁROV
So 17 október 2015 - 2:31 pre KamilB
» Navrh na vikendovu expediciu!
Pi 2 október 2015 - 21:50 pre manmaro
» MX5 NA 1:10
Pi 2 október 2015 - 6:51 pre Subie
» RC SKILLISM by Drift69 - 2015 Projects 17 and 18
St 30 september 2015 - 2:14 pre MSPDawgs
» Nábor ABC 2015/2016
Ne 13 september 2015 - 1:13 pre mik6666